Bestel, Betaal en Bezorginformatie


bestellen icon

Toelichting bestelinformatie

Hier vind je alle informatie over het bestelproces. Heb je na het lezen van onderstaande informatie vragen, dan mag je ons natuurlijk altijd  benaderen via chat, mailen of contact opnemen middels het contactformulier.

Bestellen:

Via deze site kan je alle producten bekijken en bestellen. Als je een product bekijkt, kan je deze in je winkelwagen plaatsen door op de knop “In winkelwagen” te klikken. Je ziet direct in de rechter boven hoek de inhoud van je winkelwagen.

Betalen:

Je kunt kiezen uit de meest bekende betaalmethodes, waaronder iDeal, en directe bankoverschrijving.

Je kunt betalen veilig en vertrouwd betalen via iDeal tijdens de bestelling of je kunt achteraf betalen door het bedrag over te boeken.

Ga je middels directe bankoverschrijving betalen: Nadat je de bestelling hebt afgerond ontvang je een factuur met een factuurnummer. Je kunt de factuur betalen middels een bankoverschrijving onder vermelding van het factuurnummer en je naam.

Bankgegevens: IBAN nr: NL26ABNA0245645608 t.n.v. MY Company

Je komt de keuzes voor methode van betaling automatisch tegen tijdens het invoeren van de bestelling.

Betalingen dienen binnen 3 werkdagen voldaan te zijn.

Bestel- en levertijden

Wanneer de betaling is ontvangen, zullen we het product (indien in voorraad) binnen 48 uur verzenden. Wanneer u kiest voor installatie van het horloge, zal dat 1 dag later zijn. Indien het product niet in voorraad is, zullen we het product binnen 21 werkdagen verzenden. Zodra je bestelling is verzonden ontvang hiervan een, vaak laat in de avond, Track& Trace code en kun je je bestelling volgen. Doorgaans vindt de levering dan de volgende werkdag plaats. Heb je in het weekend een bestelling geplaatst dan zal de bestelling op zijn vroegst op dinsdag geleverd worden aangezien er geen post op maandagen bezorgd wordt.

Afhalen:

Het is ook mogelijk je bestelling af te halen in Groningen. Mocht je dit willen, dan kun je dit aangeven tijdens de bestelprocedure en contact opnemen middels e-mail om een afspraak te maken.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

99% van alle zendingen worden binnen 3 werkdagen (binnen Nederland) geleverd. We blijven afhankelijk van onze bezorgdienst: DHL voor Nederland. Wij kunnen daarom nooit de 100% garantie geven dat jouw pakket de volgende dag in huis is.

Voor bestellingen vanuit België geldt: alle bestellingen worden na binnenkomst van de betaling in behandeling genomen. 99% van alle zendingen worden dan binnen 3 werkdagen geleverd. We blijven afhankelijk van onze bezorgdiensten.

Help ons en jezelf door altijd je adresgegevens in je bevestiging goed te controleren en neem direct contact op als er iets niet goed is.

Wanneer ontvang ik mijn orderbevestiging en verzendbevestiging?

Direct na het afronden van je bestelling op de website ontvang je van ons een e-mail. Ontvang je deze niet, dan is er of een fout ontstaan in het e-mailadres of de e-mail is onverhoopt in de spambox terecht gekomen. Stuur een e-mail naar support@gpshorlogekids.nl en we kunnen de status van je order controleren en je bevestiging alsnog versturen.

Wij willen je vragen je gegevens te controleren en direct contact op te nemen als er iets niet klopt. Bij voorkeur is dit per mail (je kunt een reply sturen op de bevestiging).

Zodra je pakketje bij het sorteercentrum  aankomt ontvang je hiervan een Track&Trace code.

Verzendkosten Nederland:
€5,75 pakketpost
€3,95 brievenbuspakket

Verzendkosten België
€9,75 pakketpost
€7,50 brievenbuspakket

Retour

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Wel is voorwaardelijk dat het horloge en toebehoren geheel zonder gebruikerssporen in originele verpakking wordt geretourneerd.
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst eenvoudig retour sturen via de volgende stappen:

  1. Verpak de bestelling en voeg je Naam, adres en bestelgegevens zoals bestelnummer /factuurnummer en je bankgegevens toe, waarop we bedrag van retour mogen overmaken.
  2. Verstuur het pakket naar onderstaand adres. De kosten en het risico hiervoor zijn voor eigen rekening. We raden je daarom aan om je zending met Track&Trace code te versturen.

Retouradres:

GPSHorlogeKids
Tav: Retouren
Magnusstraat 49
9746 BR Groningen

Je krijgt van ons een e-mail zodra wij je retour hebben ontvangen. Het retourbedrag wordt binnen ca. 7 dagen overgemaakt naar jouw bankrekening.

Uitzonderingen retourneren

  • Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar.
  • Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht dien je contact met ons op te nemen via e-mail

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Wil je graag meer informatie? Lees dan onze algemene voorwaarden

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met GPSHorlogeKids.

Wel draag je zelf de kosten voor terugzending en opnieuw zenden van het product.

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@gpshorlogekids.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.